Alla inlägg under oktober 2009

Av Julia - 30 oktober 2009 16:06

FotoPlace= besök =D

Av Julia - 29 oktober 2009 22:32

Nu har FotoPlace lagt upp lite nya bilder!


Egentligen vill jag inte att ni ska se bilderna (eftersom en del är på mig) men det är mitt jobb att "marknadsföra" bloggen så jag tycker att ni ska kolla iallafall ^^  Hm, dubbla budskap xD  Nej, men kolla ändå tycker jag =D Det finns ju andra bilder me =)


http://fotoplace.bloggplatsen.se/

Av Julia - 29 oktober 2009 17:21

Fråga: Vilken foto blogg bör ni besöka?


Svar: FotoPlace


http://fotoplace.bloggplatsen.se/

Av Julia - 29 oktober 2009 10:06

Idag har 3 personer beökt FotoPlace, det är ganska bra eftersom klockan inte är så mycket än :D Så fortsätt besöka fotobloggen: FotoPlace= Najs bilder ;)


http://fotoplace.bloggplatsen.se/

Av Julia - 28 oktober 2009 12:31

FotoPlace är en foto blogg som ägs av min bästis som vill bli fotograf. Tycker det är en se-värd blogg med bra bilder, så kolla den :D


Mitt favvo kort är nog... den där det står "motiv: nere vid grottorna och vägen vid mitt hus. Inlägget heter "Svart & vitt skog". Tycker ni ska kolla den =) Korten med mig på är dock inte mina favoriter -_-



Av Julia - 28 oktober 2009 00:21

Nu har de kommit upp nya bilder på FotoPlace!!


Rekommenderar såklart att ni kollar :D



Av Julia - 27 oktober 2009 19:55

Lisa kommer troligtvis (om allt går som det ska) att ta lite kort på Halloween, antar att det blir "läskigt" tema på bilderna. En annan grej är att jag troligtvis kommer få stå model men det går vi inte in på mer i detalj...


Jag vet inte men jag anar att hon kommer lägga upp bilder/bild ifrån det. Vi kommer ta korten på lördag, sen sover jag över till på söndag. Så jag antar att ifall korten kommer upp så kommer dem inte på lördagen utan snarare söndagen eller senare.


Men jag kan ju inget lova, detta är bara vad jag tror och anar ;)


http://fotoplace.bloggplatsen.se/

Av Julia - 27 oktober 2009 02:51

Jodå, framåt går det nog iallafall.


Hur många inlägg har bloggen: 13inlägg


Besökare allt som allt: 47st


Kategorier: tre stycken+ "allmänt"


Senaste fotot: vatten med solnedgång, kolla själva ;)


Ifall någoon har missat vilken blogg jag pratar om så är det såklart: http://fotoplace.bloggplatsen.se/

Presentation


Hej, mitt namn är Julia =)

KOLLA KOLLA KOLLA

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har ni besökt FotoPlace.bloggplatsen.se? Om nej, skriv gärna varför.
 Ja de är klart. Fina bilder :D
 Ja
 Ja, till och med beställt bild
 Vad är det? (det skrev jag i mitt första inlägg)
 Ja, den sög
 Ja, fula bilder
 Nej men jag ska efter att jag läst detta
 Nej och jag tänker inte heller
 Nej
 Nej, men jag kanske ska
 Kommer inte ihåg
 Ja, jag följer den

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards